poniedziałek, 11 lipca 2011

liliowiec MYSTERIOUS EYES - Stamile '03

.



.


Dziś zakwitły mi kolejne odmiany liliowców, wśród nich "Mysterious Eyes". Odmiana ta również jest evergreenem i należy do grupy tetraploidów. Ma duże kremowo - żółte kwiaty z zielonym gardłem i rewelacyjnym okiem o przenikających się kolorach : fioletu, błękitu, lila i bordo ...









Ten liliowiec trafił do mnie nieoczekiwanie ... jako zamiennik. Miała byc odmiana "Ornamental Focus"z 1999 roku, ale "barashkujące" w polu zwierzęta dokonały pewnych zniszczeń wśród liliowców i ... dostałam młodszy zamiennik tego samego hodowcy (Stamile). Co do zniszczeń ... dzisiaj moje "małpieszony" (czytaj: koty) wycieły mi w pień połowę liliowca "David Kirchhoff" i to na dodatek z łodygą z pąkami ... Dobrodzieje ... z miną niewiniątka !



























.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz