czwartek, 4 sierpnia 2011

irysowe candy ...

.
Już kiedyś pisałam, że irysy sprawiły mi wielką niespodziankę, zaskakując mnie nowymi pąkami. Pierwszy raz mi się zdarzyło, by którakolwiek odmiana powtórzyła kwitnienie. A tu jednak !








Mowa o odmianie CASUAL ELEGANCE













Z tej okazji, chcę ogłosic "irysowe candy", chociaż zupełnie nie wiem, czy ktokolwiek zechce wziąśc w nim udział ... W Bloggerze jestem od jakiegoś czasu, ale jeszcze nie widziałam żadnego "ogrodowego" candy. Może nie ma czegoś takiego ? W każdym bądź razie czas zacząc ! A nagrodą będzie zestaw trzech kłączy irysów odmianowych, w tym to wyżej wymieniane. Zasady są proste, jak wszędzie, czyli:

1. komentarz pod postem
2. wklejenie "u siebie" zdjęcia poniżej z linkiem do strony z candy




I to tyle. Zabawa będzie trwała do 16 sierpnia. Zapraszam !








.

11 komentarzy:

  1. To ja będę pierwsza a w razie gdybym była jedyna to mam pewniaka, że wygram. Ha, chociaż raz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! pewnie, że chcę, fajnie wymyśliłaś! Krynia ma 50% szans! A w sumie, jak zobaczyłam tę fotkę irysa, takiego zwiniętego, i candy w tytule, to pomyślałam, że jest FILCOWY i nie wchodziłam;-] A przeczytałaś, jak się tłumaczę ze "zgrzytającego" zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. FILCOWY ... ha,ha ... dobre !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podłączę się do zabawy bo uwielbiam irysy :)...a "ogrodowe candy" to świetny pomysł!
    No i przy okazji zmniejszam szanse dziewczyn do nagrody ;)..a co?...hihihi...

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też deklaruję swój udział. Zaglądam tutaj już od dawna i twój ogród jest jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  6. i zapraszam do mnie po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już pierwszego dnia zauważyłam tego cudnego cukieraska, ale nie miałam czasu na dłuższe posiedzenie blogowe;) Też nie wiem, czy istnieją candy ogrodowe, ale Twoje bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że irysy uwielbiam. Niestety nie wykryłam w Polsce dobrej szkółki/sklepu z fajnymi odmianami irysów, więc nie mam się czym chwalić w ogrodzie;(
    No to liczę na łut szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to i ja się zgłoszę. przeczytałam u April, że kochasz Afrykę... cieszę się, że jest nas więcej. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz zauważyłam to super candy. Irysy kojarzą mi się z moją babcią, która dość sporo miała ich w swoim ogródku. Były to jej ulubione kwiaty,może nie do końca bo mieczyki czasami brały przewagę.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe candy, z przyjemnością dołączam do kolejki. Irysy piękne, irysów w ogródku nie miałam jeszcze,a ogródeczek mam przed domkiem, może mi się poszczęści, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja tak w ostatniej chwili w kolejkę się ustawiam...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń