poniedziałek, 22 sierpnia 2011

kolejna sierpniowa odsłona - irys YOURS FREE

.

Sezon irysowy już dawno za nami, a tu kolejna odmiana budzi się do tańca w promieniach późnego lata. Mowa o irysie "Yours Free" (Black '98)








Górę ma różową, a dół fioletowo - orchidowy wykończony falbanką w kolorze kopułki. Bródka mieni się odcieniami niebiesko - fioletowymi i akcentem pomarańczowym.




















A na koniec chciałabym przytoczyc słowa pewnej Forumowiczki o nazwie "justako", która tak napisała do mnie":

"Nie udało mi się zostawic komentarza na Pani blogu, więc robię to tutaj, mając nadzieję, że inni się nie obrażą ...

Wspaniałe, wytrącające z równowagi, najbardziej zmysłowe ujęcia tęczówek, jakie spotkałam w całym bródkowym kosmosie. Oddane absolutne piękno brodaczy. Te fotografie są doskonałym wytłumaczeniem dlaczego Irysiarze popadają w tęczowy obłęd. I dlaczego rujnują swoje finanse.

Pozdrawiam wszystkich Irysowych szaleńców i życzę wspaniałej słonecznej jesieni ".



Ja ze swej strony chciałabym jeszcze raz bardzo, ale to bardzo gorąco podziękowac za tak wspaniałe i oddające głębię owego zjawiska słowa, które "brzęczą" mi w uszach przez cały dzień i wyzwalają mimowolny uśmiech - radości oczywiście ! Pozdrawiam !




.

4 komentarze:

  1. Pochwały w pełni zasłużone! A mnie znowu zazdrość bierze, gdy widzę takie klejnociki w cudzym ogrodzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie słowa potrafią uskrzydlić i dać (pozytywnego) kopa na cały dzień :)
    A irys piękny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie światło wypełnia płatki, tak scenicznie - fotka nr 3.
    Pozdrawiam bardzo słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ one piękne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń