poniedziałek, 29 sierpnia 2011

ostatnia paczka z irysami ...

.
Dzisiaj, po raz ostatni w tym sezonie, wzięłam się za wykopywanie kłączy irysów bródkowych, tym razem dla Pani Uli. To już naprawdę ostatni dzwonek na tego typu działania. Trochę obawiałam się o jakość owych kłączy, bo praktycznie większość już rozdana, ale po wykopaniu okazały się całkiem, całkiem ... . I rytuał nadal ten sam : najpierw mycie w stawie ...






... i gdy pochłonęła mnie ta kąpiel kłączy, okazało się, że "gratisy" same pakują się do paczki ...








... ale tak jak szybko się spakowały, tak szybko czmychły ... Nawiasem mówiąc, gdyby kiedyś Państwo po otwarciu paczki takowy gratis zastali, PROSZĘ NIEZWŁOCZNIE GO ODESŁAĆ, bo on ci nieplanowy !!! ha,ha ...







Potem tradycyjne suszenie na "molo" :








A tak przy okazji, to owe "całkiem, całkiem" wygląda tak :







... zaskoczyła mnie taka ilość nowych przyrostów, mam nadzieję, że i Pani Ula będzie zadowolona ...

Następnie kłącza zabezpieczałam w papierowe torebki ...








... i paczka gotowa !








A to już efekt finalny, brakuje jeszcze adresu i ... na Pocztę. Pozdrawiam.













.

8 komentarzy:

  1. Nasz gratis nie zmieścilby się do tej paczuszki :) Jutro pokażemy go ba blogu, też jest czarrrny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gratis :)
    Sadzonki bardzo ładne, na pewno Pani Ula będzie zadowolona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ten kiti się pięknie wysmyka z paczki! i jak elegancko listki poprzycinałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Ula (znaczy ja) była baaardzo zadowolona :))
    Kłącza elegancko przycięte i popakowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ... witam Cię Ulu, to teraz jakiegoś bloga załóż. Miło by się poczytało, pooglądało, zwłaszcza iryski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam miło zaskoczona,gdy znalazłam na Twojej stronie link do strony Pana Waldemara. Też go gdzies umieszczę,bo to bardzo miły człowiek i ma fantastyczna hodowlę irysów.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urszulko, ja Tobie też życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń