wtorek, 16 sierpnia 2011

Pani mówi, że są wyniki CANDYyyy !!!



Witajcie. Losowanie zakończone. Długo mieszałam losy, przesiewałam je przez palce, bo ... ciężko tak wyłonic jednego tylko zwycięzcę. Z zamkniętymi oczami powoli wypuszczałam je z ręki, aż w palcach została mi ostatnia karteczka z odręcznym napisem .... "Retro Feelings". Więc już wiemy, do kogo irysy pojadą. Proszę o kontakt z namiarami na maila: barashka@o2.pl







Wszystkim pozostałym uczestnikom obiecuję, że takowe candy będzie się u mnie pojawiac jeszcze nie raz, już zapowiadam kolejne, tym razem liliowcowe, bo te kwiaty można wsadzac do późnej jesieni ... Więc zaglądajcie ... Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie !




.
.

7 komentarzy:

  1. Witam:)
    nasze pierwsze wygrane candy i to u Ciebie, bardzo, bardzo się cieszymy, nawet nie masz pojęcia jak bardzo:). Mail wysłałam przed chwilą.
    Pozdrawiam cieplutko
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za przemiłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcy !!!
    Do liliowcowego pewnie się dołączę, bo jestem ich wielbicielką :)... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też gratuluję! Niech zdrowo rosną i kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł, a kotek gratuluje zwycięzcy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za emocje! Oj, podoba mi się ten irys;) Zdradź, proszę, skąd bierzesz takie piękne odmiany irysów? Bo chyba nie ze sklepów ogrodniczych? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń