niedziela, 28 sierpnia 2011

YOURS FREE - jeszcze raz

.


A ja znowu swoje ... Ale to dlatego, że wczoraj ten irysek zakwitł pięknym bukietem i tak się przy tym cudownie wybarwił, że nie mogłam się oprzec jego urokowi. Poza tym napisała do mnie moja klientka - Pani Ania, że u niej też zakwitła ta odmiana, sprawiając mi tą wiadomością wielką radośc. Pani Aniu z Będzin - serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrowia !!!

To cudowne, że relacje między kupującymi a sprzedającymi tak się czasami zacieśniają. Niedawno zaprosiła mnie do grona swoich znajomych z Facebook'a Pani Mirosława z Wężówki, która kupowała u mnie iryski rok temu. Pani Mirosławo - jak Pani widzi - o nikim nie zapomniałam. I ja dziękuję za pamięc !







































.

5 komentarzy:

  1. Kochana,
    irysek przepiękny a życie brutalne.
    Napisz do administratorów all, czasem to pomaga.
    Możesz też ostrzec przed takim sprzedającym na forumogrodniczym.
    Miłego dnia mimo wszystko!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak słów...ten temat był już kiedyś przerabiany na forum ogrodniczym... W naszym kraju niestety ciężko jest wyegzekwować swoje prawa, jeżeli chodzi o takie rzeczy...bo mała szkodliwość społeczna...wrrr...
    Irysek za to niesamowity :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna odsłona cudownych barw! Ciekawe, czy nasze tak rozkwitną kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  4. irysy przepiękne, ...brak słów, najlepiej chyba podpisać foto.Pozdrawiam
    Ten kocik jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. musisz zdjęcia pozabezpieczać podpisami albo zrobić to sprytne "mówiłam, nie kopiuj" po klinięciu. Nie wiem, jak to się robi, ale prosto, każdy małolat ci powie (blokada prawego klawisza). A kopiuje, bo twoje zdjęcia świenie reklamują to, co sprzedaje ludziom- marzenia o takim kwiatku, jak twój, jak zorza polarna... dostaną i tak 3 cm kłącza (tak to jest na allegro- jeżeli chodzi o sprzedaż roślin), nawet to za 50 zł da się podzielić... na 10.

    OdpowiedzUsuń