środa, 12 października 2011

jesienny poranek ...

.

Jesienne poranki w niczym nie przypominają tych wiosennych czy letnich, gdy ze szklanką kawy przechadzałam się, biorąc prysznic z promieni słonecznych ... Teraz, gdy nawet zapowiada się piękna pogoda, to to słońce jest tak nisko, że nie dociera do mojego ogrodu, tylko skupia się na najwyższych lipach za stawem, a do tego zimny wiatr studzi mój zapał i przede wszystkim punkt poranka, czyli kawę ...











... a unosząca się nad stawem i łąkami mgła, pogłębia efekt tajemniczości.







































Niemniej gdy dotrwamy do południa, a pogoda nas nadal rozpieszcza, możemy zakosztowac' w pełni uroków polskiej jesieni ...




.

16 komentarzy:

  1. Mgiełka dodaje tajemniczości,Twoje zdjęcia to pokazują, ale i tak jesieni obecnej nie polubię :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę i w pierwszej chwili mam skojarzenie z "trylogią gzowską" Kondratiuka. Patrzę dłużej i ... nie mylę się ! Fascynujące widoki, fascynująca jesień, kolejna mistyczna pora roku w Twoim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!
    Masz oko do uchwycenia magicznej chwili...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich widoków... masz szczęście.
    I mnie rankiem widać tylko bloki... bloki... i jeszcze raz bloki :)... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ ... !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające zdjęcia;-)
    Aż ma się wrażenie że za chwilę zza drzewa wyłoni się leśna boginka czy królowa elfów.
    Przekazujesz niezwykły i magiczny nastrój...
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urok jesiennych mgieł wynagradza mi trochę chłodniejsze temperatury. Ja jesień uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, kocham taka jesień,to moja ulubiona pora roku

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ty masz piękna dookoła! Taki duży staw? A za stawem też jest ogród?;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie "za stawem" to jest to miejsce, gdzie rosną wielkie, niemalże mistyczne lipy ... Szkoda by było tam poprawiac' naturę, więc nic nie dosadzam ... Jest naturalnie "łąkowo" ...

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz wspaniałe widoki..ja staw dopiero zacząłem robić..ale malutki będzie, docelowo z 6x8 metrów..lipy tu też są :)..u mnie też słońce krótko, bo zachodzi za porośniętym lasem wzgórzem..

    OdpowiedzUsuń