sobota, 12 listopada 2011

w objęciach zimowej aury ...

.

Dzisiejszy poranek trochę mnie zaskoczył ... Przyzwyczajona ostatnimi czasy do cieplejszej aury pogodowej, nieco zdziwiła mnie taka oto odmiana ... Pierwszy mocniejszy przymrozek ! I jakie widoki ...








... na hortensji piłkowanej :








...i bukietowej :




















na pąkach magnoli :














na nie opadłych jeszcze liściach lilaka perskiego :








i przymrożonych liściach bzu czarnego "EVA" :








na ostatnich już jabłkach :








A staw ? Cały zamarznięty ! Koty i ptaki nieco zdziwione, bo coś się napic' nie da ...


















Oj, chyba zima zbliża się wielkimi krokami ... Więc tym bardziej gorąco pozdrawiam !!!





.

9 komentarzy:

  1. oj, widzę, że ta kawa musiała być pita prawdziwie espressowo! A to lilak perski jest? A ja znam zupełnie inny- duże liście, duże drzewo... mam zdjęcie nawet, chyba dobrze oznaczone, bo z ogrodu botanicznego. Bardzo lubię ten czarny bez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, trochę jednak smutno. Trzeba się przyzwyczaić i polubić dzięki takim zdjęciom!
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie teraz (17:30) za oknem O. Piękne okrągle absolutne "zero" :)Jednak patrzę na fotografie i jest mi cieplo ! Tak też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przymroziło :) No, nic, trzeba do zimy się szykować.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, pięknie, tylko jak zimę przetrwać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Jak to się mówi, aby do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Megi, to jest strzępolistna odmiana lilaka perskiego, mój nowy nabytek.

    A jak zimę przetrwac' ? Sama się zastanawiam ... Zaopatrzyłam się już w czapki, jeszcze jakaś ciepła kurtka by się przydała. Póki co, ciepło "ubieram" swoje rośliny, by dotrwały do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki i tak już nie przeżyją, to je chociaż pięknie mróz ozdobił. Cudne zdjęcia. Pozdrawiam ciepło i to bardzo.
    Ciesze się, że mój post wywołał u Ciebie wspomnienia ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima pięknie się u Ciebie zapowiedziała;) Zdjęcia pełne uroku;)

    OdpowiedzUsuń