sobota, 11 sierpnia 2012

paczka ...

.
Wreszcie ją mam ! Wielką nie tylko gabarytowo, ale przede wszystkim WIELKĄ z zawartości. Wypełnioną po brzegi kłączami irysów ... Zafascynowana otwieraniem i przeglądaniem, zapomniałam o bożym świecie (cała ja ...), dlatego uciekł mi autobus i do pracy spóźniłam się o godzinę (dobrze, że tylko o jedną ...). Tak niefortunnie się stało, że nadeszła w tym momencie, gdy miałam wychodzić, więc wszelkie "czułości" pozostały na później, dokładnie to na sobotę. Zadołowałam jedynie te odmiany, które szły aż ze Stanów i wymagały szybkiej interwencji ...










... reszta czeka na poznanie, ba, to ja CZEKAM ! W pracy też o niczym innym nie myślałam, jak tylko o tym, co zawiera tajemnicza po niekąd paczka.


A widzicie, jak wszystko pięknie popakowane ? Dla mnie bajka ...











Zdążyłam jedynie wyłapać wzrokiem "mojego" konkursa. Kto śledził zmagania na forum ogrodniczym "Oaza", ten wie o co chodzi. Bardzo jestem ciekawa tej krzyżówki ...












No i żebym mogła dzisiaj zasnąć, jest taka opcja ? Wątpię ... "Chłopcze z fontanny" dziękuję Ci za wszystko !!!








c.d.n. ...

.

10 komentarzy:

  1. Cieszę się twoim szczęściem. Pozdrawiam i już czekam na zdjęcia irysków, które wyrosną z tych kłączy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopiec z fontanny też bedzie sledził dalsze losy siewek, ale nie martwie sie o nie... bo znalazly sie w bardzo, bardzo, bardzo dobrych i godnych zaufania raczkach...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Ps. bardzo ladna bronzoletka, w moim guscie.
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że chcę powieszę ją w kancelarlii przy indiańskich "lapaczach snow", ktore dostalem od Indian gdy odwiedzili moj las i plynelismy kajakami po mojej rzece "Mala Panew", ktora wije sie niczym gorska rzeka.
      gdy to wspominam a i cala noc w Tpi z dymem w oczach... jest co wspominac.

      Usuń
    2. ... p o w a ż n i e ? ? ?

      Usuń
    3. Kasia no co Ty - pewnie że żartowałem, ale z Indianinami to szczera prawda.
      I.

      Usuń
  4. Oj, będą zdjęcia, będą ...

    OdpowiedzUsuń