środa, 12 września 2012

słońce zaklęte w ... kukurydzy ...


.
Ano zaklęte ! Bo tak przepięknie wyłapuje promienie słońca ... Na tle tej starej stajni, przy której stoi już spróchniała ławeczka, z wiklinowym koszykiem , plecionym ręcznie kilkadziesiąt lat temu, wygląda wręcz bajkowo ... Uwielbiam te klimaty !




... i ręczne wiązanie kolb, by ...




... za chwilę zawiesic' je do suszenia w hangarze ...








A skoro jestem przy kukurydzianym temacie, to przyznam się Wam szczerze, urzekły mnie te zdjęcia z Kenii, popatrzcie zresztą sami :





Żeby coś urosło na tej czerwonej, spalonej od słońca ziemi, nie wystarczy sama praca ... Kliknijcie na zdjęcia, a przeniosą Was do całkiem innej rzeczywistości, gdzie nawet czas płynie inaczej, a pośpiech ... no właśnie, tam nikt się nie spieszy ...




Dwa ostatnie zdjęcia nie są moją własnością, pochodzą z blogu "Misja Laare", który od dawna obserwuję i żyję wieściami w nim zawartymi. Są mi niezwykle bliskie, bo w Afryce ... ale to już inna historia ... Dobranoc.

.

9 komentarzy:

  1. Ależ te kolby kukurydzy mają piękne kolory :-)
    Cóż Afryka, jak dla mnie to za gorąco ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale nie każdemu przyszło żyć w krajach czterech pór roku ... Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kasiu jesteś WIELKA :)
    A niedokończona historia w Afryce... lepiej brzmi (ja wiem ale będę ciiiiiiiiiiii.....)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nałapała kukurydza słoneczka, oj nałapała:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jeszcze nam było dane nałapać w tym czasie jesiennym tego słoneczka ... Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Pięknie i smakowicie wyglądają te kolby kukurydzy. Mi kukurydza kojarzy się z zabawami z dzieciństwa. Można na kukurydzianym polu wytyczać tunele. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunele owszem, ale liście kukurydzy bardzo tnął po buzi ...

      Usuń
  5. Witaj
    Bardzo klimatyczny blog z Afryką w tle :)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń