wtorek, 4 września 2012

w sidłach ...



.ymmm ... znowu mieliśmy cudowne popołudnie, przesiąknięte zapachem przekwitającej łąki, spadających z drzew jabłek ... i oprószone nostalgią niczym złocista szarlotka ...

No i pajęczyny ... niczym potargane pończochy ... ?






a pająk ... ? Tkając swą misterną sieć, zapewne nie spodziewał się, że złapie w nią zachodzące słońce ...







Mam nadzieję, ze tak cudownych dni i wieczorów jeszcze sporo przed nami, szkoda byłoby tak po prostu pożegnać się z otaczającym pięknem ...








dobranoc ... kolejne ...



.

10 komentarzy:

  1. Oj! Oj! uwazaj Wazko na pajaka... bo to Typ spod ciemniej gwiazdy...a,gdy wpadniesz w jego siec, to mnie tam nie ma, by Cie ratowac...
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, oj ... nie kuś mnie, bo wpadnę ... (hi,hi ...)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też coraz więcej pajęczyn pająki snują...
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    A nie mogłabyś zmienić czcionki postów, bardzo niewyraźna jest, chyba, że to tylko u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej piszę w "courierze", jest to typowa czcionka dla książek, jedynie ten post zapomniałam zmienic'. Dlatego podpowiedz mi, czy poprzednie posty też są pisane "niewyraźnie", bo u mnie wyświetla się dobrze ... Dziękuję za sugestie, tym bardziej, że nie wiedziałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wszystkie posty widać dobrze, łatwiej się czyta, dzięki :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A u mnie nadal nie widać polskich liter takich ł,ć,ś,ę,ą itp.
      I.

      Usuń
    3. "Anonimku", nie wiem dlaczego ...

      Usuń
  5. You should be happy you have such wonderful artist in the spiders , which can create art in front of your eyes:)Enjoy the wonderful autumn and dream about a new floweringseason.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Janie, podziwiam zdolności twórcze pająków, cieszę się nadchodzącą jesienią, ale już tęsknię za powoli uciekającym latem ... / Oh yes, Jan, I admire the creativity of spiders, I'm glad the coming autumn, but already I miss the slowly escaping the summer ...

      Usuń
  6. Uwielbiam pajęczyny. Super złapane słońce.

    OdpowiedzUsuń