czwartek, 11 października 2012

mój ci on !!!





Mój pierwszy w życiu, prawdziwy, pachnący jeszcze farbą, katalog z irysami !!! I to nie byle jaki, bo z hodowlą samego Barrego Blytha ! Oczywiście tak sam do mnie nie przyszedł, mam go od pewnego anioła, który twierdzi, że jednak tym aniołem nie jest, no cóż ... Ja wiem swoje ...









No i jak tu się nie pochwalić taką zdobyczą, hmmm ... ? Nie da rady !











Wszystko przepiękne, a ja niczym ten koń u pełnego żłoba, nie wiem, co wybrać. Ale mam nadzieję, że nie skończę jak owa zwierzyna ... hi,hi ... Nie, mam swoje typy, tylko że ich tyle, że potrzebna redukcja, a do niej to po prostu muszę dojrzeć, bo inaczej ... żal !














       

... a znajomemu aniołowi - nie aniołowi SERDECZNIE DZIĘKUJĘ !!!




39 komentarzy:

  1. Też bym zgłupiała ze szczęścia, tym bardziej ,
    że widać jakie piękne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak zakwitną taką chmarą w ogrodzie to dopiero widok !!! Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Perhaps the most beautiful hybrids available, he makes wonderful things, hope you can get want you wish for :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Jan ;)
      I also think he makes amazing hybrids, time will show what I choose of them.
      Greeting

      Usuń
  3. Mój Boże jak Ty pięknie potrafisz CIESZYĆ SIĘ barashko – dziękuję Ci.
    Twoja radość emanuje nie tylko na mnie… tak myślę.
    I., a może … A. ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuję ich zapach :) też bym się cieszyła z takiego prezentu :) pozdrowienia zostawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u Ciebie, piękne widoczki prezentujesz. Lasy, wodospady, strumyki ... no bajka ! Dziękuję za cudowną przygodę na łonie natury !!!

      Usuń
  5. Fantastyczny katalog, wiem, że spędzisz przy nim długie godziny :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w tym masz rację ... Pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  6. Będziesz hodować wszystkie Irysy świata?..szkoda, że kwiaty tak szybko przekwitają..Ja miałem kiedyś taki katalog wszystkich węży świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ? hodowałeś te wszystkie "węże świata" ? Pewnie nie ... Irysy to moja pasja, więc czemu mam sobie stawiac' jakieś bariery ... ? Wystarczy, że wkoło jest masa "barierowiczów" ...
      Coś sobie tam wybiorę i tyle.
      Pozdrawiam.

      P.s. piękne konie u Ciebie zagościły, ach !!!

      Usuń
    2. Ja miałem tylko 2 gatunki..Boa i Węża Królewskiego..Ty i tak masz pełno odmian :)..no koniki można pogłaskać ;)

      Usuń
    3. no ja myślę, że to takie do głaskania, między innymi ...

      Usuń
    4. Ja miałem kilka irysów, ale one lubią 'słoneczną ziemię', zarosły innymi kwiatami i trawami ozdobnymi, i zanikły..teraz mam tylko irysy-cukierki :D

      Usuń
  7. eh, irysy są przepiękne, szkoda, że tak krótko kwitną..
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie krótko, są wczesne odmiany, późne ... a taka rozrośnięta już kępa kwitnie naprawdę długo. Mnie to satysfakcjonuje, przynajmniej jest na co czekac' do przyszłego sezonu, nie ma efektu przesytu. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Z pewnością nie tylko będziesz czytać i oglądać, ale wiele z nich zakwitnie w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Irysy są dla mnie fenomenalne, przypominają orchidee. Mam je od lat namalowane na drzwiach i w tej chwili na nie patrzę (mój drugi blog), zawsze kojarzę je z witrażami Wyspiańskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio, jak była u mnie kuzynka z Francji, podarowała mi właśnie reprodukcję Wyspiańskiego "Irysy" ... Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam.

      Usuń
  10. To bardzo pomocna pozycja. Fajny ten Anioł. Trafnego wyboru Ci życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tak poszukiwany przez Ciebie STOP FLIRTING i inne"beże".
    pozdrawiam pasla3

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Krzysztofie, co za miła niespodzianka !

    Ano jest Stop Flirting, co mnie bardzo cieszy, są beże, z których już jedną wybrałam i cała inna symfonia barw i kształtów, z których ciężko zrezygnowac' ... A Ty, masz już gotową listę ?

    Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam "wstępną" 10-tkę po 13 dolców m.in. STOP FLIRTING i THUNDERMAKER bo z nich można "zrobić" 3 beże [BUONGIORNO,NOTHING BUT CLASS,DRAGON DANCE]?Muszę porozmawiać z Aniołem na temat kosztów i może coś dobiorę z tych droższych.Jaki Wybrałaś beż jeśli to nie tajemnica?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadna tajemnica, 'Jealous Guy' bo jest chyba najbardziej "soczysty" w realu, zresztą wpadł mi w oko już w zeszłym roku i mam sentyment ... Z droższych też coś wybieram, chociaż mają masakryczne ceny w stosunku do tych samych odmian u innych hodowców (Black/Johnson np.). Dlatego jeszcze myślę ... A co Ciebie "kusi" z tych droższych ? (jeśli, hi,hi ..., to nie tajemnica ...)

    Dziękuję za wiadomośc' !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszce nie wiem.Osiołkowi w żłoby dano..
    Dzięki za wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawie przez godzinę przeglądałem Twoje starsze posty.Jestem pod wrażeniem b.piękne zdjęcia a teksty zwłaszcza dotyczące irysów i liliowców wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, bo się zarumienię ...

      Dziękuję, to miłe, co piszesz. Opisywanie irysów sprawia mi taką samą radośc', jak ich zdobywanie, czy sadzenie ... Gdy to robię, czuję, jakbym je ubierała w słowa.

      A Ty masz jakąś swoją stronkę, miło by mi było zagościc' czasami u Ciebie ...

      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję !!!

      Usuń
  17. Nie mam stronki.W FO w wątku 'Irys-kosaciec'na stronie 11,12,13 pokazuję swoje irysy.Irysy sadzę od 30 lat ale są to odmiany przeważnie historyczne.Dopiero w tym roku kupiłem 30 nowszych odmian od em-a.waji i iryska.
    Czemu przestałaś się udzielać w FO?Widziałem,że byłaś tam jako washka i barashka.Nie wiesz co się stało z "kwiatkiem 27"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dawno mnie tam nie było ... Po pierwsze pod pierwszym nickiem pewien "ktoś" zastraszał mnie sądami i karami pieniężnymi za ujawnienie prawdy na forum, dlatego przeszłam na "washkę", by już "nie kusic' diabła". Z czasem zaczęły mi się mieszac' te dwa loginy i głupio to trochę wychodziło, raz "washka", raz "barashka" - obłęd. A jak trafiłam do Oazy, to trochę zapomniałam o FO, sorry ... Ale sprawdziłam Twoje wpisy, rzeczywiście pokaźna kolekcja, ja też przecież od starszych odmian zaczynałam, ale jak to się mówi - "apetyt rośnie w miarę jedzenia". Sam się zresztą przekonałeś. Nie ukrywam, że jestem ciekawa, co tam nabyłeś nowego, pochwal się czasami w wątku Tabaazy o "chciejstwach", pleaseee ... A co z "kwiatkiem 27" ? Nie wiem, pisałaś do niej ?

      Usuń
  18. Nie pisałem do niej ale w jednym z wątków pisałaś ,że kupisz od niej irysy.Szukałem po wątkach irysoholików i oprócz Ciebie znalazłem tylko kilku : adamian, piwoy,slanka-flora, e-genia,misia,ismena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie na samym pytaniu się skończyło, bo ani ona, ani ja dalej tego tematu nie ciągłyśmy ... niestety.

      Usuń
  19. Krzysztof, odnośnie FO o którym pisze barashka że było tam jakieś straszenie oraz o OAZA forum - to mi to trochę wygląda na celowe działanie - tzn celowy podział Forum Ogrodniczego na dwa jakoby różne. Przemawia za tym fakt, że obie strony są związane z właścicielem z Gdańska.

    Powód był prozaiczny: FO było i jest przeciążone (jest tam za dużo userów i wypadało to jakoś zagospodarować zanim wystąpią poważne problemu techniczne).

    Dlatego sztucznie wywołano sytuację w której część userów opuściła forum.

    W tym czasie "czarodziej" utworzyło nowe forum.

    Sprawa się nie udała o tyle, że wiele osób już się dowiedziało o tym i przeszło na inne fora które nie są przeładowane userami.

    Zwracam także uwagę że FO i FO OAZA to fora na których tak naprawdę sie nie szanuje userów i karmi reklamami opryskiwaczy czy też firm zagospodarowujących otoczenie. Atmosfera "cukierkowa" to jeden wielki pic na wodę w celu nakręcania biznesu. Całość kręci się dzięki naiwniakom.

    Niestety wszystko to jest tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Brak w tym pasji. Pasję na szczęście można znaleźć na Waszych blogach za co bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dlatego też wolę sobie pomilczec ...

      Usuń