piątek, 26 października 2012

sielsko i naturalnie ...


Znalazłam ten post w kopiach roboczych, chyba jeszcze z 2011 roku ... Dlaczego go nie opublikowałam ... ? nie wiem ... Pewnie tak jakoś wyszło, może było coś ciekawszego niż tak "pospolite kwiecie" ? Jakby nie było ...






... na połacie żółtych irysów w stawie zawsze wyczekiwaliśmy. Kwitnące kwiaty, wyrastające z tafli wody i przyglądające się swemu odbiciu, to naprawdę niesamowite zjawisko.









A teraz, gdy za oknem szaro i buro, naprawdę umiem to docenić ...





... i zatęsknić za takimi widokami ...






20 komentarzy:

  1. Już Ci się marzy wiosna, mnie też. Niestety musimy trochę na nią poczekać. Zdjęcia irysów przy wodzie są bardzo ładne, szczególnie pierwsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iris pseudacorus is always nice, specially here in sunlight, and it looks good with so many!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak piękne żółte irysy w sam raz aby już zatęsknić za wiosną i rechotaniem żab :)Pozdrawiam serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! zapomniałam o żabach ! A to ich rechotanie to przecież częsty punkt programu, zwłaszcza wieczornego ... Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super przydymione słońcem kosaćce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pozdrawiam równie słonecznie !

      Usuń
  5. Oj, Kasiu dlaczego wcześniej tego postu nie było???
    Miałabyś już w tym roku odmianę FLORE PLENO, której mam pod dostatkiem i chętnie bym się nią podzielił. Zresztą to i też moja wina, przecież znam Twój staw i molo... nie od dziś! upsss. wczesną wiosną poprawię się...
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irysku, Ty się lepiej nie poprawiaj bardziej, bo co z Ciebie zostanie ? Odlecisz na tych swych anielskich skrzydłach i pozostawisz ... WIELKĄ PUSTKĘ ?

      P.s. nowa odmiana równie sekretna, jak jej nazwa ... Lubię te kolory, więc ... gdzie ja mam tą listę ?

      Usuń
    2. ... o tak! Ona też skradła moje serce swym pierwszym mistycznym kwiatem, w którym namiętnie skrywa miłosne tajemnice…
      I.

      Usuń
    3. Pięknie JĄ ubrałeś w słowa. Jak kieeedyś zdobędę tą odmianę i gdy któregoś dnia mi zakwitnie, pozwolę sobie zacytowac' Twoje słowa ...

      Dziękuję.

      Usuń
  6. Fajnie znaleźć taki post o tej porze :) od razu w taki dzień jak dziś robi się cieplej :)pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, od nich też "robi się cieplej" !!! Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wspaniałe takie przypomnienie kwiatów lata :-) Fajnie że odnalazłaś tego posta i opublikowałaś :-)
    Mam takie pytanko dotyczące arboretum w miejscowości Jaźwin do którego dostałem zaproszenie od Ciebie. Czy Arboretum posiada stronę internetową?? No i jak wspominałaś jest tworzone przez jedną osobę więc zapewne trzeba się uprzednio umówić na wizytę. Mogłabyś mi podać kilka informacji na ten temat ponieważ chciałbym wpisać to miejsce w przyszłorocznym kalendarzu odwiedzin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krzysiu. Podeślę Ci maila, o.k. ?

      Usuń
  8. Zapraszam do Moczarowego bagienka po wyróżnienie ;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję po stokroc' !!! To wyjątkowe - dla mnie - wyróżnienie !!!

      Usuń
  9. Jasne to poproszę o emaila i z góry ślicznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłałam bodajże wczoraj, nie doszedł ?

      Usuń