piątek, 15 marca 2013

Mój Thornbird ...



Dzisiaj, pomimo wszystkich tych złych zawirowań krążących nad moją głową, spotkało mnie coś miłego ! Taki malutki promyk słońca, przebijający się przez zwały śniegu ludzkiej obojętności.  Oto on - zdjęcie w poście Renee Fraser na łamach The Blog of the American Iris Society







Tematem jej postu jest mój ulubiony Thornbird, który już drugi raz trafia pod światło fleszy. Zresztą wcale mu się nie dziwię, ma w sobie to coś. Jak napisała Renee, jego kolory albo pokochasz, albo znienawidzisz ... U mnie na szczęście nastąpiło to pierwsze zjawisko. 

Jak kiedyś zostałam zapytana, który irys w moim ogrodzie jest tym naj... odpowiedziałam ... - chyba wiecie co ?








30 komentarzy:

  1. Piękno trzeba rozsiewać wszędzie , różnymi sposobami, ale przeważnie jest ono samo swoim ambasadorem. Jeżeli ten cudny kwiat jeszcze pachnie to to jest to. Bardzo , bardzo lubię zapach irysów. Wiele zapachów jest cudnych, ale nie na długo i z przerwami, a zapach irysów mógłby być i być. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ale ładnie napisane ... Dziękuję !

      Usuń
  2. To miłe, że ktoś lubi takie same irysy jak Ty i umieszcza Twoje zdjęcie u siebie, jako dowód miłośnika ich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanie że wkleiła Twoje zdjęcie. To takie nobilitujące :)

    Ja tam chciałabym osobiście znaleźć się w Twoim ogrodzie aby sprawdzić który z nich jest najpiękniejszy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczne to jest :) Można w świecie znaleźć "pokrewne dusze" a irysy Kasi są przepiękne.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Może nie chodzi o ich piękno, tylko o to, który pasuje do danej osoby ... Mój jak nic jest Thornbird ;)

      Usuń
    3. No i dziękuję Wam dziewczyny za tyle miłych słów !!!

      Usuń
  4. WIELKIE GRATULACJE :)
    To miło, że jesteś w USA (we dwoje raźniej…)
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robert, to jest czysty przypadek, nic więcej ...

      Usuń
    2. Jednak od razu poczułem się raźniej z tą myślą...

      Usuń
  5. Gratulacje!To też mój ulubiony irys bo SA i te kolory.Rozsadziłem go w ub. roku i jestem ciekaw jak mi się rozrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie można wybrać "naj", bo należy się wszystkim.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja znawczynię i miłośniczkę irysów zapraszam do siebie, bo rozdaję książki z okazji 4 rocznicy „narodzin” mojego bloga, który ostatnio reformuję (m.innymi trochę „skróciłam” nazwę z „Wirtualny Ogród Ewy G.” na „Ogrody Ewy G.”, bo miałam nadzieję, że potym „G.” mnie poznacie) http://wirtualnyogrod.blogspot.com/2013/03/to-juz-4-lata-rocznicowoksiazkowo.html
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do poczytania http://przodkowiemniejoficjalnie.blogspot.com/2013/03/lubie-twoj-ogrod-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe wyróżnienie, cieszę się, że z przyjemnością gościsz w moim ogrodzie. Zapraszam jeszcze nie raz ! Pozdrawiam !!!

      Usuń
  9. Hello from Germany,

    i read your blog with the translate feature from google.
    Good idea to integrate it ;)
    I really love your plant pictures.

    I updated the website of a friend of mine, Hybridizer Robert van Liere from Denver/Colorado/USA.

    I wanted to inform you that there is a slideshow with 300+ Tall Bearded Iris at
    www.iris4u.com/slideshow

    also his new Introductions for 2013 at
    http://www.iris4u.com/tall-bearded-iris-catalog/iris-introductions-2013.html


    I hope you like his plants and new introductions, and that this information was valueable.

    Have a nice beautiful day.

    Mike

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Mike. Thank you for your kind words. I have seen Robert van Liere on FB, so I know about the new varieties of irises. Also you have a nice day ! :)

      Usuń
  10. Na Wielkanoc od króliczka,
    niech Ci wpadną do koszyczka
    niezła kasa i kiełbasa,
    radość życia, coś do picia
    i na miłość chęci tyle,
    by mieć wszystko inne w tyle.

    .............$...$....$
    ..........$................$
    ........$....................$
    ......$........................$
    ....$............................$
    ..$...............................$
    .$.................................$
    $.....................(ஜஜஜ)...$
    $... (▒▒▒)........(ஜஜஜஜ).$
    $..(▒▒▒▒▒)....(ஜஜஜஜஜ)$
    .$(▒▒▒▒▒▒)..(ஜஜஜஜஜ)$
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§..... (█)
    ---§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█)@
    -----§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§.......@(█)
    -------§§(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█) @
    ---------§§(_)(_)(_)(_)§§......@(█)
    ---------§§(_)(_)(_)(_)§§ .(█)@
    ..........▓▓▓▓▓▓▓▓▓....@(█)
    ...........................(█) @......
    .............................@(█) ...
    ......................(█) @.........
    .........................@..........
    ......................@ ...........
    (`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)

    Oby zdrowie dopisało
    i jajeczko smakowało,
    by szyneczka nie tuczyła,
    atmosfera była miła,
    a zajączek uśmiechnięty,
    przyniósł wreszcie te prezenty.
    Niech to będzie czas uroczy,
    życzę miłej Wielkanocy.

    ***WESOŁEGO ALLELUJA*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie przesyłam równie pozytywne fluidy. Wesołych Świąt !

      Usuń
  11. Przykro mi, ale Twój nowy post nie jest widoczny dla mnie :) ( strona nie istnieje - napis ). Życzę pogodnych Świat Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Też życzę Ci pięknych Świąt Wielkiej Nocy :)

      Usuń
  12. Wielkie gratulacje ! Twoja miłośc do irysów została doceniona:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam po odbiór wyróżniania"Lubię swój ogród"Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stasiu, dziękuję serdecznie za wyróżnienie i jak cudownie "przechadzam się" po Twoim ogrodzie, tak za tą nagrodą najnormalniej błądzę ... Ale duchowa nagroda wystarcza mi zupełnie. Dziękuję !!!

      Usuń