poniedziałek, 20 maja 2013

Pomyłka ...


Dlaczego pomyłka ? Bo miała to byc odmiana 'Tennessee Woman', a kwiat po otwarciu przedstawił się jako 'Tennessee Gentleman' ... Szkoda. Myślałam, że będę miec teksańską parkę, a tymczasem faceci górą ! Nie zmienia to jednak faktu, że ta odmiana była jedną z moich pierwszych plikat i oczarowała mnie na maksa. Swe oblicze ma w moich ulubionych kolorach : góra oliwkowa z lekko "ociekającym" fioletem, dół również w tej tonacji, z tym, że fioletowa falbanka delikatnie nakrapia żółte lico irysa. Bródka żółta. Zapach czekoladowy, przywołujący na myśl otwartą bombonierkę z łakociami.








Wieczorkiem ... 







A dzisiaj otwarła się praktycznie cała kępa, dając swój popisowy numer ...







Tennessee Gentelman - Innerst '91. Nagrody: HM '93 AM '95






6 komentarzy:

  1. Bardzo przystojny ten Gentelman. Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ "ciacho" z tego Gentelmana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta pomyłka !, ja dostałam od koleżanki jedna kepkę irysów , ale marzą mi sie i inne odmiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do mnie po nowości ...

      Usuń