sobota, 11 maja 2013

to już ...



Długa zima dała nam się we znaki. Stąd też zakładałam, że przyroda przesunie swój cykl rozwojowy o kilka tygodni ... Nic mylnego, Matka Natura przyspieszyła swój zegar biologiczny, co widzę po swoich irysach. Tak, od kilku dobrych dni zaczynają się wykłaszać, a ta luminata szykuje się wręcz do kwitnienia !





Myślę, że za dwa, trzy dni będę miała już co podziwiać ... :)







Widzicie ten deszczyk na tafli wody ? Tak, zaczęło padać, ale na szczęście przelotnie, wracam więc do ogrodu, bo pracy co niemiara (p.s. a ręce to mam już tak uzielenione, że nie wiem, jak jutro do pracy pójdę ... hi, hi ... ).










20 komentarzy:

  1. Ja od nawału pracy w ogrodzie czuję jak przybywa mi palców w rękach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa ? Ale cieszy to na maksa, no nie ?

      Usuń
  2. Fantastyczne zdjęcia, wiosenne piękno kwiatów i obrazów jakie możemy obserwować w ogrodzie to cudowne nagrody za pracę jaką musimy wykonać w ogrodzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zachwyca woda wokol irysow...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech zakwitają, i tak długo trzeba na te kwiaty czekać, cały rok :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ... Żeby jeszcze chciały jak najdłużej kwitnąć ...

      Usuń
  5. Ależ ma kolor ten irys. Już jest piękny:)Ja na razie przewalczyłam to, co najpilniejsze w ogrodzie, ale też siedziałam w nim całymi popołudniami do zmroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to w pewnym filmie usłyszałam : "ogród jest balsamem dla duszy", a ta kuracja nim może trwać nawet do wieczora ...

      Usuń
  6. Uwielbiam ten czas, kiedy irysy się wykluwają...Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To niesamowite by irysy TB zakwitły w połowie maja - podejrzewam zmowę z Matką Naturą.
    Z drugiej jednak strony trochę Ci zazdroszczę,że jako pierwsza będziesz się cieszyć ich widokiem i zapachem...
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekaj, masz swoje maluchy, wprawdzie umoknięte, ale są. To, co szybko się zaczyna, też niestety szybciej się kończy ... :(

      Usuń
  8. Ja mam już trzy kwitnące kolory irysów, ale do Ciebie to jak na księżyc, ile ich masz? Są piękne. Co do zielonych rąk- pomaluj paznokcie na żółto i będzie pasować, wszyscy będą myśleć ,że tak ma być.Buziaki iryskowa Pani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ? Nie wiem ... Na pewno nie tyle, ile bym chciała :) Czyli wszystko przede mną.

      Usuń
  9. Nieźle się zapowiadają. Pięknie wyglądają nad wodą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cud myślałam, ze to jakiś kokon.

    OdpowiedzUsuń