niedziela, 21 lipca 2013

pewne "sprawy sercowe" ...



Tytuł oczywiście przewrotny, bo o żadnych rozterkach miłosnych nie będzie mowy, a jedynie o irysie o tak brzmiącej nazwie.


'MATTERS OF THE HEART'.

Jest to najnowsza odmiana Blytha na mojej rabacie, bo z oferty 2012/13  !








Zakwitła już wczoraj, po deszczowej nocy, pokazując całą swą subtelną kolorystykę i formę ...







W kolejnych dniach jej urok przybierał tylko na sile ... 









Bogate falbany w tak delikatnej tonacji muszą drażnić nie tylko struny duchowe, ale z całą pewnością i te sercowe. A ja patrząc na niego, zaczynam mieć wyrzuty sumienia, że nie zauważyłam go w gęstwinie katalogowej otchłani - wstyd pominąć taki okaz ... 







Dominują w nim ciepłe pastelowe tonacje, od kremowych po lekko brzoskwiniowe, z pięknym wzorem lawendowych rozterek na dolnym płatku, który zanika przy krawędziach na rzecz bogatej, jednolitej falbany. Kopuła ukoronowana złotą obwolutą. Bródka pomarańczowa.



















7 komentarzy:

  1. Ach :) (to wyraz najwiekszego, mojego zachwytu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow another very beautiful iris ,you really have been shopping the good ones :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, very beautiful ;) Greetings !

      Usuń
  3. Jakie piękności, co post to ładniejsza odmiana. Delektuję oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, ja też delektuję i to nie tylko oczy :). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudowna jest! W takiej kolorystyce jeszcze nie widziałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń