poniedziałek, 4 listopada 2013

kukurydz to zbóż ...


Plan zakładał "wycięcie w pień" wszystkiego w ciągu dwóch sobót ... Podczas jednej z nich mieliśmy nie lada dylemat : dziki ci to były, czy ... UFO !? Ale od czego mamy detektywa ! I gdy już zakładałam, że kręgi w kukurydzy zrobili kosmici ;), nasz Sherlock Holmes uświadomił mnie, jak się mylę ... ups ...






Wnikliwie badał każdy szczegół, każdy trop ...







Przemierzył kukurydzę wzdłuż i wszerz i analizując zebrane dowody, zdecydowanie ogłosił : TO BYŁY DZIKI !!! No cóż ... No może gdybym nie była tak zajęta robotą, tylko "analizą", sama bym do tego doszła ... a tak to ...







... padłam. I z tym UFO się skompromitowałam ... ;)









8 komentarzy:

  1. Fajnie się leży na "śladach" po UFO???

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że jednak UFO :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a może jednak Dzicy Kosmici, hę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi, nie wpadłam na to ! A to byłby jakiś kompromis w tej sprawie ;) Pozdrówka.

      Usuń
  4. Dobrze, że masz w domu dobrego detektywa,bo sama nie musisz się tym zajmować. Niech wie jaki jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zaprowadził mnie do pokoju z tekstem : "chodź, poważnie porozmawiamy ...". Normalnie zbladłam "ze strachu" ! Po czym słyszę : "co u Ciebie nowego w ogrodzie ?" Odetchnęłam ... ;) Pozdrawiam.

      Usuń