środa, 6 listopada 2013

immensity of silence ...


Przeglądając folder ze zdjęciami, wpadły mi w oko te poniżej. Emanuje z nich ten wieczorny letni spokój, nie tylko dosłowny. A jak na serduchu ciepło w taką jesienną zawiruchę jak dzisiaj, to i człowieka ogarnia tytułowy bezmiar ciszy, bezkres milczenia ... Taki oto sentyment mnie wziął, lipcowy, gdy kwitły ostatnie "blythy" ...  Cieszy mnie to ich naturalne piękno i przede wszystkim mój bezbłędny wybór spośród tak szerokiej i obcej na swój sposób gamy ... No może jedna odmiana nie do końca do mnie przemawia, nawet rozrastać się nie chce, ale reszta ... ? "Giganci rock'a" - pcha się na usta ;). Twarde sztuki, niektóre odmiany wydały po dziewięć nowych przyrostów !!! Taki 'Snaparazzi' na przykład. Nieznacznie za nim, z ośmioma, 'Jealous Guy'. No pięknie. Jakby startowały w jakimś maratonie ... który szybszy, który lepszy ...




'Cameo Minx'



Oby mi tak przebojowo chciały pokonać tegoroczną, pierwszą w ich życiu, polską zimę ... Bo to jednak nie Australia. Mam też nadzieję, że wybierając kolejne nowości nie zawieszę sobie przysłowiowej pętli u szyji, bo co to byłby za sens sprowadzać kolejne, przy porażce z pierwszymi ? Zobaczymy ... Lubię ryzyko, ale z happy endem, jak będzie teraz, czas pokaże. 




'Stop Flirting'


A póki co, schyłek dnia w ich towarzystwie :)




'Jealous Guy'


Taki po pracy, wyciszony, "bezludny" ... "immensity of silence" ...



'Poster Girl'



Cisza wokół mnie, zapada zmrok
A ja nadal w nią wsłuchuję się ...





4 komentarze:

  1. Witaj. Miła moja jak ty znęcasz się nade mną. Będę siedzieć i wzdychać. Cudowności na zdjęciach i wspomnienie lata. Czerń wieczoru robi się głębsza i dżdży mocniej. Dobrze że mogę to u Ciebie oglądać, lubię te chwile. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za milutkie słówka, ogrzewają w te deszczowe dzionki ;). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sublime iris,all are so wonderful,but "Jealous Guy"is really amazing ,I hope to get that one maybe next year.
    Nice to have the photos from this summer when its dark and cold outside:) We are lucky here in Vilosell ,the temp is 20-22C but dry!!
    Hope you will have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Jan. Here in Poland colder, about 7-9C and it rains, but it is much warmer than last year at this time. 'Jealous Guy' beautifully growing, so ... ;) Greetings !

      Usuń