środa, 9 lipca 2014

hamak ...



Nie ma to jak wakacje na wsi ... Wprawdzie mieszkam w mieście, ale na szczęście na jego obrzeżach i bliżej mi duchowo do wsi, niż małomieszczańskiego zgiełku. I taki charakter tego miejsca chcę utrzymać. Rosną stare jabłonie, głównie papierówki, których jabłka teraz zaczynają dojrzewać, sprawiając, że powietrze jest nimi przesiąknięte ... 

"Ciociu, jak ja tu lubię do Was przyjeżdżać, tak tutaj spokojnie i pachnąco ..." - taki komplement mi się trafił z ust ośmiolatka ... ;)








Ale najbardziej wzrusza fakt, że dziecko umie cieszyć się z najprostszych rzeczy, nawet z patyka, w którym widzi całkiem nowe przeznaczenie ...;) Jakież to bezcenne ...








A już hitem w jego mniemaniu jest ten hamak zawieszony na starej jabłoni, zresztą ... ja też jestem z siebie dumna, że tak fajnie mi to wyszło, z jego lokalizacją i w ogóle, niemalże sielsko i "anielsko", bo wyjątkowa błogość mnie w nim ogarnia. Towarzystwo kwitnącej lawendy z pewnością sprzyja takim doznaniom ;)







Igorowi, jak widać, też się udziela ...







A to już krzesło hamakowe "do zadań specjalnych", czyli bujania z odbiciem ... Kolejny gwóźdź programu "u cioci" ;)








4 komentarze:

  1. Wyjątkowy komplement, szczególnie że usłyszany z ust ośmiolatka!:) Też mam hamak na jabłonce (i węgierce:D) i też uwielbiam! czasem tylko komary dokuczają w hamakowej relaksacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, komary to utrapienie, na szczęście atakują raczej wieczorami.

      Usuń
  2. Fajnie, że nie ścinasz jabłoni. Gdybym miała ogród to nie mogłabym ściąć w nim żadnego drzewa póki by samo nie padło. Moja córka od kilku lat mieszka w Japonii. Tam nie ścina się starych wiśni, może dlatego tak pięknie im kwitną.
    Zdjęcie ze stopami super. Dzieci wcale nie potrzebują wypasionych zabawek, aby świetnie się bawić, wystarczy tylko im pokazać jak można być kreatywnym.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dzieci nie umie i nie chce się już bawić prostymi rzeczami ... W dobie internetu i pędu technicznego, taki "kijek" to niestety przeszłość ... A tu nie, ostatnio Igor kolekcjonuje zioła i chwasty, które zbieramy po ogrodzie i opisujemy ...

      Usuń