poniedziałek, 4 sierpnia 2014

irys 'I'm A Hussy' ...



Pamiętacie mój pierwszy w życiu katalog z irysami ? Gdy zimowymi wieczorkami przeglądałam jego kartki i na wpół uśpiona dochodziłam do końca, zawsze żegnała mnie odmiana z tylnej części okładki - pięknie sfotografowana, niczym bukiet na rabacie. I tak pomyślałam, czemu by nie 'I'm A Hussy' 







Nie przepadam za tego typu kolorystyką, ale w tym przypadku ... uległam. Przede wszystkim ze względu na nienaganną budowę kwiatu, niemalże idealną. Zwarta mleczna kopułka i szerokie dolne płatki ze spływającymi po białym lusterku niebieskimi naciekami, tworzącymi szeroką falbanę. Bródka żółta. Jeżeli kiedyś zakwitnie mi tak obficie jak w katalogu - powiem: "warto było"  ;)








Krzyżówka :  ((O310: (H169-1: Silk Romance x Rippling River) x Looking Beautiful) x (O228-4: I'm Dreaming sib x L304-1: Platinum Class sib))






Barry Blyth '12



2 komentarze:

  1. Mnie ta kolorystyka niezwykle przypadła do gustu :) Cudo. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej gustuję w "nieokreślonej" kolorystyce. Tutaj mamy jednak wszystko oczywiste, takie "czarno na białym", chociaż bardziej pasuje - niebieskie na białym :) Pozdrawiam.

      Usuń